انجمن موسیقی استان هرمزگان

پیام تقدیر و تشکر هیئت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان

هیئت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان به مناسبت حضور پرشور هنرمندان در ایجاد مجمع عمومی و برگزاری انتخابات انجمن موسیقی هرمزگان پیام تقدیر و تشکری را صادر نموده اند.

متن پیام هئیت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان به این شرح است:

درود به نوای سازهای جفتی و سرنا
به نغمه‌‌ میروک، به ریتم دلنشین پامُش
سلام به نغمه‌ کَغار و لوار و شرجی و گرما،
و همه هنرمندانی که در تمام این سالها نوای دلنشین این سازها را گرم و زنده نگه داشتند.
از ملک هرموز تا جاشک
از حاجی آباد زیبا تا دهبارز و کَلهه‌ هزاره‌ مینو
از بندر زیبای گمبرون تا کِشم و کیش و بوموسی
سلام به لنگَه و بستک تا پارسیان همیشه جاویدان
و درود به همه‌ی عزیزان و مهربانانی که دغدغه‌ی زیبای هنر گوش‌نواز موسیقی را دارند.

ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که به فرزندان موسیقی استان هرمزگان اعتماد نمودند و ما را به نمایندگی از خود برگزیدند، امیدواریم با حمایت و همراهی همه شما دلسوزان جامعه موسیقی استان و همه دست‌اندرکاران امر بتوانیم در مسیر رسیدن به هدفی مشترک که خواسته‌‌ی همه‌ ماست موفق باشیم و در این راه ناهموار در کنار یکدیگر بمانیم.
شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه‌ عزیزانی که در کسوت مسئول و خدمتگزار جامعه‌ بزرگ موسیقی در ادوار گذشته در انجمن حضور داشته‌اند و برای این هنر زیبا تلاش کرده‌اند تقدیم نماییم و تاکید کنیم که قطعا تجربیات و فعالیت‌های همه‌ی این دوستان عزیز، چراغ راهمان خواهد بود.
اکنون دستِ یاری و مهر خود را به سوی همه‌ پیشکسوتان، هنرمندان، دانشگاهیان، آموزشگاه‌ها، پژوهشگران و محققین این حوزه دراز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از همه‌ ظرفیت عزیزان، در راستای تعالی موسیقی استان بهره شایسته ببریم. در پناه یزدان باشید و تا دیرزمان به شادی زیست کنید.

هیئت مدیره انجمن موسیقی استان هرمزگان
مرداد ماه یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی

3 دیدگاه دربارهٔ «پیام تقدیر و تشکر هیئت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان»

  1. اسماعیل علیپور

    درودبرهنرمندان بزرگوار وتوانابویژه برادربزرگوارمان جناب آقای درستکار برای فرهنگ وهنراین مرزوبوم تلاش ستودنی دارندسپاس اززحمات همه ی عزیزان امیدوارم درپناه خداوند همیشه سرزنده وپاینده باشید
    حقیرصاحب الذنب اسماعیل علیپور

  2. با سپاس از تقدیر هیئت مدیره انجمن موسیقی رای دادن برای پیشرفت سطح موسیقی استان و هیئت مدیره شایسته لازم هست. چند نکته هست که میخواستم توضیح بدم. زمان سخنرانی نامزد ها رو باید بیشتر می‌کردید (حداقل ۱۰ دقیقه) ۵ دقیقه زمان کمی هست‌. بنده اولین بارم هست که رای میدم و توجیه نبودم فکر میکردم باید اول کار در راس ساعت ۱۷ رای بدم اگر میدونستم میشه آخر کار هم رای داد بعد از پایان سخنرانی ها رای میدادم یا باید باید راس ساعت ۱۷ یک نفر رو مسئول این کار میذاشتید تا همه دوستان رو به محض ورود به جلسه توجیه کنه و بگه آخر کار هم میتونید رای بدید و یا این که طوری باید مدیریت میکردید که تا پایان سخنرانی همه نامزدها کسی اجازه رای نداشته باشه. پیشنهادی هم داشتم این که یک گروه مخصوص کل اعضای انجمن در فضای مجازی تشکیل بشه که همه بتونند در گروه مشارکت داشته باشند و پیام بدن تا صدای همه شنیده بشه و کسی اگر مخالف یا موافق هست در گروه نظر خودش رو بگه تا همفکری به وجود بیاد . حرف آخر این که امیدوارم نامزدها به وعده هایی که دادند عمل کنند و فقط برای دیده شدن نامزد نشده باشند چون در غیر این صورت علاوه بر این که آبروی خودشون می‌ره و کسی دیگه بهشون رای نمیده، هیچ پیشرفتی هم در موسیقی به وجود نمیاد. به امید بهبود وضعیت معیشتی همه ی هنرمندان و پیشرفت موسیقی استان و کشور.

  3. سلام و عرض ادب خدمت اعضای محترم هیئت مدیره انجمن موسیقی ،ارزوی موفقیت کار و تلاش جهت پیشبرد موسیقی استان و همچنین حمایت از نسل قدیم و جدید موسیقی استان و همچنین نگاه ویژه به موسیقی شهرستانهای استان .
    انشاالله که هیئت مدیره محترم نگاهی ویژه به بخش سرود هم داشته باشن و بیان یک کارگروه سرود تشکیل بدن و در هر شهرستان نماینده ای یا سر گروه برای سرودها انتخاب کنن از میان مربیان و هنرمندان این حوزه .
    سپاس از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و همچنین آقایان درستکار ،ایرانمنش و جناب پاداش بزرگوار .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا